bash, problem z kompletowaniem nazw katalogów

Paweł Sakowski pawel w sakowski.eu.org
Nie, 9 Cze 2002, 23:06:53 CEST

El dom, 09-06-2002 a las 22:41, Michal Kochanowicz escribió:
> Cześć
>
> Mam katalog /var/ftp/pub/filmy/=burned=. Po wejściu do
> /var/ftp/pub/filmy, wpisaniu w bash cd =b naciskanie TAB nie powoduje
> ani zkompletowania nazwy ani wyświetlenia listy propozycji (nie ma tam
> innego katalogu zaczynającego się od =b). Jest to błąd w bash, czy =
> jesy jakoś specjalnie traktowane?

Jest traktowane jako przypisanie do zmiennej środowiskowej. Słaby parser
(bo / w nazwie zmiennej być nie może).

|    Sen jest nienormalnym stanem    :             Pawel Sakowski    |
|   spowodowanym brakiem kofeiny.    :    <pawel w sakowski.eu.org>    |