aumix vs xaumix

Mariusz Witkowski maryush w uznam.net.pl
Pon, 10 Cze 2002, 11:06:36 CEST

Dnia Sun, 9 Jun 2002 23:06:21 +0200
Osoba skrywająca się za mailem < Michal Kochanowicz <michal w michal.waw.pl> >
napisała:

> Nie bardzo mogę się zdecydować co z tym zrobić. Przemianować aumix na
> aumix-gtk? Albo gaumix? Pozatym czy tak naprawdę potrzebujemy xaumix? W
> KDE/GNOME zapewne zastąpiłoby go Terminal=yes w pliku desktop. Co
> sądzicie?

aumix powinien działać tak:
* odpalony na konsoli aumix uruchamia wersję ncursesową
* odpalony na terminalu pod X'ami aumix uruchamia wersję gtk

Oba uruchamiane tym samym poleceniem, pomnieważ aumix kontroluje przy starcie
obecność zmiennej DISPLAY - jeśli jest - odpala wersję gtk, jak nie to
ncurses.

Mam wgrane:

$ rpm -qa | grep aumix
aumix-gtk-2.7-3
$

I aumix zachowuje się całkowicie poprawnie, działa ok na konsoli i na
terminalu zgodnie z założeniami autora. Więc sądzę że nie trzeba nic
przemianowywać bo to jest delikatnie mówiąc bez sensu skoro sam aumix ma
rozwiązanie w sobie wbudowane.

--
 | Mariusz 'Ma-rYu-sH' Witkowski | Founder of CHInc. & WT | Memeber of PSI |