Compaq Smart Array + fdisk, instalka + ruting

Daniel Mróz beorn w send.gromada.pl
Pon, 10 Cze 2002, 11:10:07 CEST

On Mon, Jun 10, 2002 at 10:58:45 +0200, Jakub Bogusz wrote:
> A kernel masz z PLD, czy z kernel.org?
W instalatorze to raczej dystrybucyjny ;)
Po instalacji przekompilowalem ze zrodel dystrybycyjnych.

> Rozszerzona? Raczej ta "Compaq diagnostics"...
Compaq diagnostics to p3, a p1 to rozszerzona (utworzona przez
instalator). Cycat powyzej.

> (numerki - parted wyświetla w kolejności ułożenia na dysku, fdisk
> w kolejności numerów urządzeń)
Chodzilo mi o fdiska. Parted wyswietla dobrze.

Pozdrawiam
Beorn

Daniel `Beorn' Mróz      <beorn w alpha.pl>       http://127.0.0.1/beorn
GCS/E d-(pu) s-:- a--@ C++++ UL++++$ P+++ L+++ E--- X W+>++ N+++ o? K-
w--- O M- V- PS PE- !Y PGP+ t- 5- R tv-- b+ DI++ D+++ G++ e h+ r--- y?