Compaq Smart Array + fdisk, instalka + ruting

Daniel Mróz beorn w send.gromada.pl
Pon, 10 Cze 2002, 12:59:57 CEST

On Mon, Jun 10, 2002 at 12:43:22 +0200, Michal Moskal wrote:
> Można, ale sens by to miało chyba dopiero jakby się normalnie dało
> ustawić iface ppp w czasie instalcji.
Ale za to jesli chcemy miec GATEWAY i GATEWAYDEV miec puste po
instalacji, to w instalatorze zostawiamy oba pola puste. Teraz jest
tak, ze domyslnie jest przypisywany interface eth0.

> Pozwala na 3 podstawowe, czwartą robi już jako rozszerzoną.
Nope. Kiedy chcialem utworzyc druga podstawowa, to na mnie nakrzyczal,
ze "z powodu ograniczen bla bla bla". Instalator z ISO z 21 maja.

Pozdrawiam
Beorn

Daniel `Beorn' Mróz      <beorn w alpha.pl>       http://127.0.0.1/beorn
GCS/E d-(pu) s-:- a--@ C++++ UL++++$ P+++ L+++ E--- X W+>++ N+++ o? K-
w--- O M- V- PS PE- !Y PGP+ t- 5- R tv-- b+ DI++ D+++ G++ e h+ r--- y?