Compaq Smart Array + fdisk, instalka + ruting

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Pon, 10 Cze 2002, 13:21:32 CEST

On Mon, Jun 10, 2002 at 12:00:34PM +0200, Blues wrote:

> Owszem - wariuje.
> U siebie mam starą binarkę ze strony mylexa - chodzi ładnie. Mam też
> starego patcha z tej strony, ale jest duży i do mocnego poprawienia.

Duży? fdisk.patch z 1999 roku ma poniżej 3kB - to ten?
Jest do fdiska z util-linux 2.8, jedyne zmiany dotyczą sposobu
wyświetlania oraz uwzględniania /dev/rd/*, a nie odczytu geometrii.
Zmiany te są uwzględnione w util-linux 2.11* (a raczej były, bo od
tamtego czasu kod w niektórych miejscach się mocno zmienił).

--
Jakub Bogusz