Compaq Smart Array + fdisk, instalka + ruting

Pon, 10 Cze 2002, 13:29:55 CEST

> Czyli jesli bede mial partcje podstawowa o numerze 3, a 1 i 2 nie beda
> zalozone, to nie bede mogl ich dolozyc? AFAIR fdisk na cos takiego
> zezwalal i nie bylo problemow.
> Ta czwarta partycja rozszerzona to tez glupota. Dlaczego niby nie moge
> miec 4 partycji podstawowych?

ZTCP, bywaja problemy gdy kolejnosc w tablicy partycji rozni sie od
kolejnosci fizycznej na dysku. Wiec, jesli masz 1 i 3, to problemu byc nie
powinno pod warunkiem, ze masz miedzy nimi wolne miejsce.

Ale nie mam pewnosci, czy to ten przypadek.
fdisk pozwoli na wszystko...

  phone (48)(58) 347 14 61
Faculty of Applied Phys. & Math.,   Technical University of Gdansk