Co to znaczy?

Paweł A. Gajda mis w pld.org.pl
Wto, 11 Cze 2002, 11:24:11 CEST

wtorek 11/06/2002 10:47:40, Jacek Konieczny:

> No to ten RPM jest zwalony i najwyraźniej olewa warningi gpg. :-(
> Gdyby chociaż możnabyło mu podać keyring którego ma używać,
> albo fingerprinty zaufanych kluczy. Bo tak, to te sprawdzanie jest warte
> tyle co nic.

Aż tak źle nie jest, domyślne __gpg_verify_cmd:

gpg --batch --no-verbose --verify \
     %{__signature_filename} %{__plaintext_filename}

Nic nie stoi na przeszkodzie by dodać tam:

--no-default-keyring --keyring <RING>

Powinno nawet zadziałać przedefiniowanie tego w poldek.conf.