capsel i pliki do niego

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Pon, 10 Cze 2002, 18:42:26 CEST

On Mon, 10 Jun 2002, Marcin Bohosiewicz wrote:
> i bedzie ping i ping-capsel ?

ano - na to wygląda.

> Bo jakos nie widze w rpmie mozliwosci robienia roznych atrybutow plikow
> w danym pakiecie w zaleznosci od tego czy inny pakiet (tu kernel-capsel)
> jest zainstalowany.

Bo chyba nie ma takiej możliwości... :(

> Zadam pytanie: czy cupsel jest zgodny z 2.2 i z 2.4 ?

tak. Na 2 maszynach próbowałem.

> Ja nie neguje slusznosci capsela, ale poprostu
> zwracam uwage by na cos tak bardzo niestandardowego nie zmuszac
> ludzi.

Nikt nikogo nie zmusza. Rozwiazanie na pewno nie będzie w standardzie, bo
takie rzeczy jak choćby instalacja w chroocie się nie uda. Ale jest to
baaaardzo miła rzecz na maszyny gdzie musi być powiększone
bezpieczeństwo/maszynę z kontami.

> Np czy to dziala poprawnie na !ix86 ?

Sprawdź :)
Myślę, że jeżeli nie to autor będzie szczęśliwy mogąc na innych maszynach
powalczyć :)

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...