Ostatni tydzien przed 1.0

Lukas Dobrek dobrek w itp.uni-hannover.de
Pon, 10 Cze 2002, 18:42:55 CEST

On Mon, Jun 10, 2002 at 06:33:04PM +0200, Tomasz Kloczko wrote:

> Zaczelo sie i postaram sie to realizowac mozliwie blisko tego
> scenariusza jaki byl nakrreslony na spotjkaniu w Warszawie.
>
> Widac ze kilka drobnych odstepst od pierwotnego scenariusza juz bedzie.
> Przykladowo wyszly nowe sec poprawki i jezeli jeszcze jakowes sie pokarza
> to maja one *bezwzgledny* priorytet.
>
> Czesc rzeczy z pierwotnie wypunktowanych juz zostala poprawiona. Czesc juz
> nawwet czeka w /test mna przeniesienie.
> Za kilka godzin bedzie pierwsza paczka rzczy przenoszonych z /test. Przy
> tym najblizszym przenoszeniu wstrzymana bedzie samba. Poczeka ona do
> [...]
Ja jestem jedno zrodlo prosze o dodanie pakietu
tetex-revtex.spec

Wytlumacze w punktach.

1. To jest pakiet dostarczajacy styl do latexa w ktorym sie przez
   okolo 10 lat skladalo publikacje do APS.(American Physical Society)

2. APS zmienil ten styl w cigau ostatniego roku na revtex 4.

3. Nie da sie juz nigdzie na stronach APS znalezc Revtexa 3 ale
   tak jest dlatego ze oni chca ludzi zmusic do wysylania im
   prac w revtexu 4

4. PLD nie jest organem APS.

5. Przez odtatnie dziesiec lat ludzie pisali w revtexu 3.

6. Zmiana artyluku z revtex 3 na 4 to okolo 5 minut dla osoby wprawnej
   lub caly dzien dla profesora.

7. dodajmy ten revtex 3 ktory jest w pakiecie tetex-revtex do
   naszych zasobow ulatwimy tym wielu ludziom zycie.

8. Oczywiscie tetex-revtex4 tez  powinien byc w naszych zasobach.

Lukasz

--
£ukasz Dobrek
   An optimist believes that we live in the best of all possible worlds.