dokumentacja

Pon, 10 Cze 2002, 20:05:35 CEST

On Mon, 10 Jun 2002, wrobell wrote:

> BTW. Jak ktoś chce powalczyć z HTML-owym wyglądem PLD-Guide, to nie musi
> znać DocBook-a. Wystarczy, że wie co to jest CSS2.

I tak w najbliższym czsie raczje odejdziemy od preparowanai dokumentacji
bezpośrednio w docbook na rzecz edycji tego popzrez fromntend na www z
którego bazy bezie można wygenerować xml.
W miezyczasie i tak wązne jest nie to *jak* to robić tylko *co* ma to
zawierać i na tym proponowałbym się skupiać w możliwie maksymalnym
stopmniu.