Ostatni tydzień przed 1.0

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Pon, 10 Cze 2002, 21:48:47 CEST

On Mon, Jun 10, 2002 at 07:02:28PM +0200, Tomasz Kłoczko wrote:
> [...]
[...]
> [...]

Z dzisiaj - DoS na styku mozilla/XFree86. URL do testcase z bugtraq:
http://bugzilla.mozilla.org/attachment.cgi?id=87009&action=view

Myślałem, że SOU#1, ale potem różne programy jakoś nie mogły znaleźć
swoich fontów, w końcu się okazało, że xfs zdechł :/
Jeżeli X serwer korzysta bezpośrednio z fontów, to może wylecieć...

A, do mozilli 1.0 brakuje jeszcze działającego skipstone.

> php ciut nowsze jest w test. Umówmy się że przy przenoszeniu za kawałek
> nie przeniosę tego. W między czasie pojawi się w test nowy imap. Jęzlie
> bedzie on w porżaku to ostatecznei powinien dostać rel 9. O ile zdąży to
> do drugiego przerzucania z test to przekompilowany php pójdzie w trzecim
> rzucie.

Są jeszcze takie rzeczy jak apache+mod_ssl 1.3.24 (przy czym nowego mod_ssl
w /test jeszcze chyba nie było) oraz openssl 0.9.6d.
Krytycznych poprawek tam chyba nie było, ale jakieś mniejsze błędy
popoprawiali.

W apache 1.3.24 był błąd w mod_proxy; jakiś czas temu dorzuciłem
oficjalnego patcha (rel. 1.3.24-0.2) - czy to pomogło?

Może jutro coś spróbuję zrobić z session_mm w php 4.2.1.

--
Jakub Bogusz    http://prioris.mini.pw.edu.pl/~qboosh/