dokumentacja

wrobell wrobell w ite.pl
Pon, 10 Cze 2002, 22:54:30 CEST

On Mon, Jun 10, 2002 at 08:28:27PM +0200, Tomasz Kłoczko wrote:

> Sugreruję że vim takze nie zapewni zgodności układu dokumentacji w różnych
> wersjach językowych.
Jacek napisał o wygodzie edycji tekstu, a nie o zgodności układu dokumentacji
w różnych wersjach językowych. Za pomocą frontend-u na WWW nie da się
wygodnie pisać dokumentacji (porównując to do vim-a, emacs-a czy innego
edytora).

Co do zgodności układu dokumentacji, to czy mógłbyś być mniej tajemniczy?
Gdzie widzisz problem? Jakie są zalety SQL-a/PHP nad DocBook-iem?

    wrobell <wrobell w ite.pl>