dokumentacja

Pon, 10 Cze 2002, 23:36:00 CEST

On Mon, 10 Jun 2002, wrobell wrote:

> Przypominam, że PLD-Guide jest to jak najbardziej projekt PLD.
> Znajduje się obecnie w innym repo, ponieważ osoba, która
> współpracuje przy jego tworzeniu, nie ma dostępu rw do cvs-a.
>
> Czy istnieje możliwość, żeby ta osoba miała dostęp rw tylko
> do PLD-Guide w cvs-ie PLD?
>
> Czy możesz pójść na taki kompromis, kloczek?
>
> Jeśli nie, to dlaczego?

Nie nie pójdę. Do sterty argumentów na "nie" dzisiaj mogę dołączyć
jeszcze to że po mimo upłynięcia dwuch miesięcy nie widzę woli wyjaśnienia
nawet najdrobnieszego szczególu.
Mówiąc inaczje nie ma mowy z mojej strony o podejmowaniu najmniejszego
kroku które wymagałoby ufania Serkowi. Miał on wystarczająco dużo okazji
żeby na zaufanie zasłużyć i żadnej nie wykorzystał. Ergo: mówi wprost "nie
możecie mi w najmnieisjzym stopniu ufać". Jeżeli to dla kogoś jeszcze nie
jest jasne to co co wynika z tego co ten człowiek robi (lub nie), a czego
wprost Ci nie nie mówi to wybacz ale wszelka rozmowa na ten temat jest już
bez sensu.
Popełniłem raz błąd ufajac mu. Popełnienie go drugi raz byłoby szczytem
głupoty.