Ostatni tydzień przed 1.0

Rafal Cygnarowski zswi w pers.pl
Wto, 11 Cze 2002, 08:14:38 CEST

W liście z pon, 10-06-2002, godz. 18:33, Tomasz Kłoczko pisze:

> Zaczeło się i postaram się to realizować możliwie blisko tego
> scenariusza jaki był nakrreślony na spotjkaniu w Warszawie.
A ja z tego miejsca chcialbym WSZYSTKICH *BARDZO* PRZEPROSIC za
zamieszanie, ktorego narobilem z home_etc. Wszystkie te patche powinny
byly pojsc oczywiscie do DEVEL i tam powinny byly ksztaltowac nowa
dystrybucje (2.0???).

Przy okazji: czy wiadomo juz czym jest NEST? :) - nowa dystrybucja czy
tez RA 1.1? (osobiscie jestem za tym, zeby otagowac po tym "tygodniu" ;>
to co jest na HEAD jako RA i wszystkie poprawki do tego RA wypuscic jako
RA 1.1, a NEST widzialbym jako 2.0, ale to jest tylko taka moja skromna
opinia...)...

pozdrawiam Wszystkich,
pascalek
--