dokumentacja

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Wto, 11 Cze 2002, 09:53:06 CEST

On Mon, 10 Jun 2002, Tomasz Kłoczko wrote:
> Jeszcze nie. Blues jest tu pośrednikiem.

Już tłumaczę o co chodzi.
Są ludzie, którzy mają gotowy engine do edycji danych przez www. W kilku
językach naraz można to robić. Dane są trzymane w SQLu.
Chłopaki zajmują się tym od pewnego czasu i na pewno jeżeli zaczną to
robić to tak szybko się nie wycofają. A są dobrzy...

To do jakiego formatu będziemy potem serwować dane to już _całkowicie_
dowolna sprawa. Może to być docbook, xml, html, txt, whatever...

Pomysł jest, jak myślę, niezły. Docbooka mało kto zna, a wklepać tekst na
www każdy będzie potrafił. Żadnych cudów...

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...