aplet GG

ZyTeK zytek-pld w abomb.one.pl
Wto, 11 Cze 2002, 14:50:40 CEST

Dnia Mon, 10 Jun 2002 17:22:53 +0200
Tomasz Witek napisał(a):

>hmmm, masz racje tam jest wolana bezposrednio binarka.
>Sprobuj zrobic jak w "jedymym slusznym"
>odinstaluj i zainstaluj raz jeszcze

Ha! Po usunięciu wszystkiego co ma związek i zainstalowaniu tylko
gg-gnome-applet (no i gg-common) aplet ruszył ! Tylko nie rozwiązało to
problemu, że co drugie pojawienie się okna gg po kliknięciu na ikonkę gg
okno jest w innym niż powinno być miejscu. Ale myślę, że da się z tym żyć.

Tzn. sytuacja wygląda tak: klikam na ikonke gg, pojawia się gdzieś okno,
przesuwam je w dół ekranu, tam gdzie chcę aby było, klikam na ikonkę gg,
okno się chowa, klikam na ikonkę gg, okno pojawia się gdzieś na górze, znowu
klikam okno się chowa, klikam - okno pojawia się znowu na górze i tak w
kółko - raz na górze raz w miejscu, na które je przesunąłem. ;>

--
.: Kuba Głazik - ZyTeK - zytek w pld.org.pl
.: Pingwiny? eee.... Bociany?   TAK!