dokumentacja

wrobell wrobell w ite.pl
Wto, 11 Cze 2002, 15:11:35 CEST

On Tue, Jun 11, 2002 at 01:45:39PM +0200, gausus w intersec.pl wrote:

> JEszcze raz powtarzam, ze moze byc doocbook /sql lub cokolwiek innego.
> Bez swietych wojen mi chodzi o tresc...
Problem w tym, że przechowywanie "cokolwiek innego" w bazie danych spowoduje,
że będziemy mieli jeden wielki wór z dokumentami, z którym za dużo nie zrobimy.

Powinniśmy trzymać się DocBook-a z powodów wymienionych w innych listach.
Inaczej będziemy mieli pod tym względem jeden wielki burdel, więc zamiast
robić jakieś frontend-y www, to proponuję zająć się rozwijaniem tej infrastruktury,
która jest tworzona przez osoby, które w większości tą dokumentację stworzyły.

Spójrzcie na doświadczenia LDP i JTZ pod tym względem.

Co do świętych wojen. Nie mają one w tym przypadku miejsca, są tylko argumenty.
Potrzebujemy formatu dokumentacji, który umożliwi:

- zachowanie standardu
- identyfikuje ważne informacje
- przeszukiwanie pod kątem istotnych informacji
- konwersję do
  - rtf
  - html
  - pdf
  - ps
- łatwą edycję za pomocą dowolnego edytora tekstowego

Dlatego każda osoba, która robi dokumentację, jest proszona o nauczenie się
XML DocBook-a.

    wrobell <wrobell w ite.pl>