dokumentacja

Wto, 11 Cze 2002, 16:22:42 CEST

On Tue, 11 Jun 2002, wrobell wrote:

> To tak jakbyś powiedział, że dla developera PLD, stawianie wymogu znania cvs-a
> jest zbędnym balastem.

Wszystko zależy od tego co wynika z tego co jest podstawowym zestawem
wiedzy i narzędzi danego śrosdowiska. Zajmowania się czymś takim co my
robimy wcale nei determinuje od tracu użycia cvs i bez tego radzi sobie
wiele dystrybucji. Analgicznie jest w przyapdku dokumentacji.

Mówiąc inaczje pzrestań patrzeć na to od strony narżedzia a zacznik
patrzeć od strony wypełniania konkretnych wymogów i zatanawiania się czy
to co bierzesz na stół spełnia te wymogi.
Powtórze bo najwidoczniech chcesz się czepić mnie a ni tego o czym mówię:
rozwiązanie jakie moze yć opartę o frontend na www i spzrerzenie z bazą
danych i moze jeszcze czyms innym może nie jest najlepsze. Jzeli nie
chcesz żebym zaczał ignorować Twoich uwwag to albo zacnij się zastanawiać
nad *konktretną* kontrpropozycją (i nie mów że rozwiązanie oparte o xml
jest juz gotowe do użycia bo też je trzba dopiero bedize zrobić) albo
zacznij modyfikować słąbe punkty niowego rozwiązania.

Chcesz krytykować - nie ma sprawy ale zajmij się krytyką twórczo.

> Jesteś w stanie stworzyć i _rozwijać_ taką bazę danych, która
> będzie miała możliwości DocBook-a?

Nie jstem w stanie bo zajmuję się zwykle czymś innym.
Chcę mieć środowisko w którym dodanie raz na kilka tygodni kawałeka tekstu
czy poprawienie czegoś nei będzie wymahgało odemnie za dużo zachodu.

> Spójrz na:
>
>     http://www.docbook.org/tdg/en/html/docbook.html
>
> I zastanów się ile to jest pracy.

Sporo biorąc pod uwagę objętość. Owa objętoś nie bierze się z powiretrza
i zajrzyj sobie do repo na SF od kiedy owa dokumentacjapowstaje. Jak Po
upływie podobnego czasue będziemy mieli wiecej to będzi możan powiedzieć
że podwzgledem komplikacji warszatatu najprawdopodobniej udało nam się cos
tu zrobić lepiej.
Użycie do tego celu xml jeszcze niczego nie gwarantuje. Po za tym
przypomnę że nie chodzi o konsrwację dukumentacji w jednym języku co
conajmniej w dwuch.