dokumentacja

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Wto, 11 Cze 2002, 17:07:43 CEST

On Tue, 11 Jun 2002, Tomasz Kłoczko wrote:
> Wszystko zależy od tego co wynika z tego co jest podstawowym zestawem
> wiedzy i narzędzi danego śrosdowiska. Zajmowania się czymś takim co my
> robimy wcale nei determinuje od tracu użycia cvs i bez tego radzi sobie
> wiele dystrybucji. Analgicznie jest w przyapdku dokumentacji.
> Mówiąc inaczje pzrestań patrzeć na to od strony narżedzia a zacznik
> patrzeć od strony wypełniania konkretnych wymogów i zatanawiania się czy
> to co bierzesz na stół spełnia te wymogi.
> Powtórze bo najwidoczniech chcesz się czepić mnie a ni tego o czym mówię:
> [...]

Utnę wszystkie wasze dyskusje.
Gadałem z ludźmi, którzy zrobili ten frontend. I jest tak:
- chcą współpracy :)
- jest im wszystko jedno co będzie w bazie trzymane - może być docbook.
- commity do cvsu nie są żadnym problemem.
- dałem propozycję wciągania danych z zewnętrzncyh plików docbooka i txt -
powiedzieli "no problem, jeżeli będzie to w ładnej postaci"
- chłopaki w zrobieniu tego pewien własny interes.
- jeden z nich siedzi całe wakacje i się nudzi...

Dla mnie sprawa tu wygląda tak, że dla lubiących pisać tradycyjnie nic się
nie zmieni, bo i tak będą robione commity do cvsu. Pozostaje tylko
komunikacja w drugą stronę. Ale to też chyba nie problem :)

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...