dokumentacja

Mariusz Mazur mariusz w isn.pl
Wto, 11 Cze 2002, 19:13:17 CEST

On Tuesday 11 June 2002 13:45, gausus w intersec.pl wrote:

> JEszcze raz powtarzam, ze moze byc doocbook /sql lub cokolwiek innego.
> Bez swietych wojen mi chodzi o tresc...

Hmmm... Jeśli będę mógł sobie pld-guide edytować tak jak do tej pory, a przez
ten cały interfejs jakiś mądrala nie doda rozdziału w plain tekście to mnie
ani grzeje ani ziębi czy komuś się nudzi czy nie i czy zrobi coś takiego czy
nie. Ale jak coś zostanie popsute/uprzykrzy mi życie to komuś zrobię krzywdę.
Fizyczną.