dokumentacja

Robert Kurtys bob w pozyton.net.pl
Wto, 11 Cze 2002, 19:43:24 CEST

On Mon, 10 Jun 2002 23:25:23 +0200 (CEST)
"Tomasz Kłoczko" <kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl> wrote:

> Kawłek z tego zgłosznia:
>
> /cvsroot/CVSROOT/users:
> seopo:zion0 w daum.net:kimjoongman
>
> Zgłoszenie było wypełnione 1 czerwca.

hmm..ciezko stwierdzic kraj, ale stawialbym na kraj gdzies w okolicach
aktualnego mundialu ;)
i jesli mozna ciagnac dalej wlasna ciekawosc

ile zgloszen z zagramanicy naplynelo..powiedzmy w ciagu ostatniego miesiaca na
pld.org.pl ?

oczywiscie o ile wyciagniecie tej informacji nie bedzie zbyt pracochlonne  :)))

pozdrawiam