--upgrade-dist + poldek

ZyTeK zytek-pld w abomb.one.pl
Śro, 12 Cze 2002, 01:35:14 CEST

Przedchwilą zrobiłem poldek --up
A teraz:

[root w abomb root]# poldek --upgrade-dist -t
error: libc-client.so.200107022325 is required by php-imap-4.1.2-6
error: 1 unresolved dependencies

????

Może pomoże jakiś ln -s no ale przecież nie o to chodzi.

Sprubuję jeszcze z aptem...

..uff długo mi ściągał te 2 mb :/ I też mu coś chyba nie pasuje, choć nie
pokazuje tego tak wspaniale jak nasz poldek, tylko od razu chce usuwać
php-imap:

[root w abomb root]# apt-get dist-upgrade
Reading Package Lists... Done
Building Dependency Tree... Done
Calculating Upgrade... Done
The following packages will be REMOVED:
  php-imap
The following packages have been kept back
  losetup mount slang
The following packages will be upgraded
  BitchX FHS dev glibc glibc-devel iconv imap imap-common imap-lib login
mysql mysql-client mysql-libs  ncurses ncurses-ext pdflib trurlib util-linux
18 packages upgraded, 0 newly installed, 1 to remove and 3 not upgraded.
Need to get 19.3MB of archives. After unpacking 674kB will be used.
Do you want to continue? [Y/n]

O właśnie. Nie znam się bardzo na poldku, ale aby był idealny brakuje mi w
nim czegoś takiego jak w apcie, aby pokazał mi ile MB chce ściągnąc,
szczególnie przydatne to jest przy --upgrade-dist/upgrade * i przy łączu
SDI....A może jest jakaś opcja do tego? Bo normalnie to po prostu zaczyna
zasysać co chce, bez podania żadnych informacji lub po prostu co będzie
instalował/usuwał przy upgrade -t *
A chciałbym coś na styl:
18 packages upgraded, 0 newly installed, 1 to remove and 3 not upgraded.
Need to get 19.3MB of archives. After unpacking 674kB will be used.

W ogóle mogło by być więcej kolorków ;>

--
.: Kuba Głazik - ZyTeK - zytek w pld.org.pl
.: Pingwiny? eee.... Bociany?   TAK!