i po zlocie - wypowiedz sie

Daniel Mróz beorn w send.gromada.pl
Śro, 12 Cze 2002, 13:21:57 CEST

On Wed, Jun 12, 2002 at 13:05:05 +0200, Marzena Kamecka wrote:
> Chce byscie sie wypowiedzieli zanim nie ma nic na stronach, tutaj,
> powiedzcie co bylo zle na tym zlocie co bylo dobrze, co trzeba zminic,
> moze w koncu zmienic organizatora ?:))) Co chcecie zmienic piszcie tu, tak
> samo byla sugestia by na wiosne byl zlot luzny, na jesien zlot z
> wykladami.
Hmmmm... Ja co prawda prawa glosu nie mam, ale cosik napisze... :)
Co mi sie na zlocie nie podobalo:
   * pogoda
      mogliscie zamowic cos lepszego, np. lekki wietrzyk i umiarkowane
      slonce...
   * kubki, koszulki itd (Honey, do tablicy!)
      nie bylo loga PLD :(

Co mi sie na zlocie podobalo:
   * reszta.

:)
Organizacyjnie poszlo Wam bardzo dobrze. Naprawde z zalem w sobote
wychodzilem wczesniej ze zlotu. W piatek tez, ale troche mniej, gdyz
oprocz obzarstwa nic ciekawego sie nie dzialo (taki urok wieczorkow
zapoznawczych).
Co do requestow, ja wolalbym jakies wyklady, zaciekla polemike miedzy
uczestnikami (tak jak bylo w sobote) itp. ale ja jestem z tych
dziwnych ;)

Pozdrawiam
Beorn (ten, ktoremu aparat nie chcial zrobic zdjecia ;))

Daniel `Beorn' Mróz      <beorn w alpha.pl>       http://127.0.0.1/beorn
GCS/E d-(pu) s-:- a--@ C++++ UL++++$ P+++ L+++ E--- X W+>++ N+++ o? K-
w--- O M- V- PS PE- !Y PGP+ t- 5- R tv-- b+ DI++ D+++ G++ e h+ r--- y?