SPECS: gg.spec 1.56->1.57 [tiwek]

Tomasz Witek tiwek w manta.univ.gda.pl
Śro, 12 Cze 2002, 15:20:16 CEST

W liście z śro, 12-06-2002, godz. 14:55, Mariusz Mazur pisze:

> Revertnij to i daj na branch devel. Takie rzeczy NIE MAJĄ BYĆ NA HEAD.
> Ewentualnie wyłuskaj odpowiedni patch i podbij release. Wpadło ci może do
> głowy, że snapshoty mają tendencję do nie działania? (chyba, że ja o czymś
> nie wiem i head jest przeznaczony do czego innego)

Wiem co sie zmienilo w snapshocie bo kontroluje to codziennie
a wyluskanie patcha jest prawie niemozliwe.

Obecny snapshot jest stabilny + ma kilka poprawek dobrych.
Bez sensu zebym robil patcha 0.2.2.1 <=> snapshot.

Choc moze sie myle. Nalorzyc patcha na to stare co bylo ?

TiweK

--
      .--.
     |o_o |      Tomasz Witek
     /_ / |                 KOTI sp. z o.o., Administrator
   //    \ \                Uniwersytet Gdański, Instytut Matematyki
 )~\_    _/~(               Linux Registered User #163097
perl -e 'print
pack(c7,sqrt(7056),(unpack(c,U)+20),119,oct(145),hex(50)-5,7,10);'