i po zlocie - wypowiedz sie

ZyTeK zytek-pld w abomb.one.pl
Śro, 12 Cze 2002, 16:03:11 CEST

Dnia Wed, 12 Jun 2002 14:41:33 +0200
Daniel Mróz napisał(a):

>Co do napisu, to moze "PLD - connecting opers" ;>

Albo któryś z poniższych, które wymieniłeś.

Poszukam na windowsowych partycjach, jak znajdę to wystawię jak nie -
zrobię.

>Zbierajac zapisy poprzez CVS automagicznie ograniczasz liczbe
>odbiorcow do developerow PLD.

Może iść do kogoś na maila na priv też.
Obojętnie, bylebym koszulkę i kubek miał! ;>

>"PLD Hackers"
>"Born to create PLD"
>"PLD - PLD Linux Developers"
>"Smile if you're PLD developer"
>"Windows happens"
>"Seen any SEGV?"

Te mi się podobają ;>
Szczególnie pierwsze trzy.

W każdym razie - czy ktoś się zajmie przygotowaniem projektu koszulki
uwzględniając nasze uwagi ???? Ew. mogę coś sprubować wymyślić tzn. to
piersiowe logo i napis....

--
.: Kuba Głazik - ZyTeK - zytek w pld.org.pl
.: Pingwiny? eee.... Bociany?   TAK!