gpm śmieci na konsolach

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Czw, 13 Cze 2002, 00:02:36 CEST

On Wed, Jun 12, 2002 at 09:59:43PM +0200, grzegorz a. daszuta wrote:

> IMHO jest to wina PLD - gpm skompilowany na debug...

Nie - ta wersja tak ma. Stąd patch nodebug wywalający co częstsze
komunikaty o mniejszym znaczeniu.

> a przy wylaczonym syslogu na konsolach smieci prawie wszystko... ;]

Z syslogiem też śmiecił po stronie klienta (np. w3m-a na xtermie nie dało
się używać).

Polecam upgrade do 1.20.0-0.11 (zwłaszcza, że starsze miały paskudny
błąd przy sprawdzaniu numeru konsoli).

--
Jakub Bogusz    http://prioris.mini.pw.edu.pl/~qboosh/