SPECS: gg.spec 1.56->1.57 [tiwek]

Tomasz Witek tiwek w manta.univ.gda.pl
Czw, 13 Cze 2002, 09:12:21 CEST

W liście z śro, 12-06-2002, godz. 15:44, Mariusz Mazur pisze:

> To bardzo miło, że tak sądzisz, zwłaszcza, że mi nie działa.

> A to niby czemu? Ja u siebie mam snapshot z piątego plus wyłuskany patchyk na
> jeden segfault.
>
> Czekam na wiadomości z cvs-commit :)

Prosze, ale nie placznie ze wam nie dziala.
Ja czesto używam naprzemiennie ekg i gg, wiec....

W takim ukladzie proponuje nieumieszczac ktoregos w 1.0
Chyba ze ktos przepisze rozkodowywanie hasła, patch bedzie
mial kilka linijek. I najlepiej jeszcze pole statusu,
bo jest super, mialem wielka radoche jak to zobaczyem.

Nie rozumiem co moze Ci nie dzialac, jesli ja wczoraj zainstalowalem
sobie calutki nowy ra. mam tylko dwie rzeczy z ra-test (php i sambe)
wiec nie wiem co moze Ci nie dzialac. Jak masz zaparane srodowisko jak
ja ostatnio to tez tak mialem. Naciskanie na lupe daje segfaulta
i na to nie potrafie nic poradzic.

Jak masz patcha to wyslij Igorowi, albo mi to sie zobaczy i bedzie w
jutrzejszym snapshocie :)

TiweK

--
      .--.
     |o_o |      Tomasz Witek
     /_ / |                 KOTI sp. z o.o., Administrator
   //    \ \                Uniwersytet Gdański, Instytut Matematyki
 )~\_    _/~(               Linux Registered User #163097
perl -e 'print
pack(c7,sqrt(7056),(unpack(c,U)+20),119,oct(145),hex(50)-5,7,10);'