Odczepcie się! (Było: Re: KOSZULKI (było: i po zlocie - wypowiedz sie))

Marzena Kamecka skobelek w sokrates.mimuw.edu.pl
Czw, 13 Cze 2002, 09:33:33 CEST

On Thu, 13 Jun 2002, Tomek Orzechowski wrote:

> [13 czerwiec, 2002] Łukasz J. Mozer napisał:
>
> [...]
>
> UWAGA!
>
> Do wszystkich zainteresowanych gadżetami: wynieście się proszę ze
> swoją dyskusją na pld-discuss czy jak to się tam nazywa. Słowa pakiet,
> spec, pacz czy podobnego nie widziałem. Śmiecicie, to wkurza. Dlatego
> powstało pld-discuss.
>
> Dziękuję za uwagę.
>

> --
> Tomek Orzechowski
>
> ________________________
> http://lists.pld.org.pl/

UWAGA szanowny kolego

napisalam tutaj z premedytacja, poniewaz WY nie czytacie przewaznie innych
list bo jestescie tak zawaleni poczta. Jak chcesz to wrzesz na mnie to ja
napisalam pierwszego maila, poniewaz wiem ze tu moge miec szybszy odzew.
Po drugie im wiecej bedziemy mieli zamowienia btym taniej  beda kubki i o
to chodzi. Jak mam zalatwiac rabat to dla 50 kubkow nie dla 5
koniec i kropka.

Wrrr Skobi