Odczepcie się! (Było: Re: KOSZULKI (było: i po zlocie - wypowiedz sie))

Marzena Kamecka skobelek w sokrates.mimuw.edu.pl
Czw, 13 Cze 2002, 11:13:40 CEST

On Thu, 13 Jun 2002, Filip Kaliński wrote:

> Chodzi o to, że teraz maile, które powinny być na pld-discuss-pl odbierasz, może
> nawet czytasz, więc nic to dla Ciebie nie zmieni.
>
> W zasadzie można po zapisaniu wszytkich wysłać za nich list wypisujący (z jakimś
> komentarzem wyjaśniającym operację).
> Przyjdzie wtedy list "confirm unsubscribe", wystraczy reply i juz :-)
>
> --
> Filip Kaliński <filon w pld.org.pl>
misiek jak widze macie czas to sie tym zajmijcie ja nie mam ochoty sie
przegadywac co ma byc a co nie na jakiej liscie bo mam  wazniejsze rzeczy
na glowie, chocby szefa i sesje.

M.