Odczepcie się! (Był

Marzena Kamecka skobelek w sokrates.mimuw.edu.pl
Czw, 13 Cze 2002, 11:33:02 CEST

On Thu, 13 Jun 2002, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> Zatem mozesz sie wypisac z pld-devel-pl, zeby nie otrzymywac tego spamu...
> ;)
>
> Zauwaz, ze jest tu pewna istotna roznica: pld-discuss-pl powstala w wyniku
> ROZDZIELENIA pld-devel-pl ...

po prostu niech ktos zbierze zamowienia a ja wezme i powalcze o dobra
cene, nie chce mi sie na dwa dzielic dyskusji bo nawet mnie przy kompie
nie bedzie przez jakis czas to moze ktos sie tym zajmie, nie tylko ja bede
zbierac ze wiecznie cos zle chyba nie mam na to nastroju :) Macie jedna
babe tu i wiecznie Wam cos nie pasuje co ona robi tak nie wolno misie :))

Koniec i basta a kto to przeczyta i bedzie mial znowu do mnie ale to niech
sie pochlasta :))))

Skobi