Odczepcie się! (Było: Re: KOSZULKI (było: i po zlocie - wypowiedz sie))

Michal Margula alchemyx w uznam.net.pl
Czw, 13 Cze 2002, 12:15:24 CEST

On Thu, 13 Jun 2002 11:56:55 +0200 (CEST)
Marzena Kamecka <skobelek w sokrates.mimuw.edu.pl> wrote:

> Thebsciak.

W PLD-doc/organizational/ jest plik kubki. Tam proszę się dopisywać. Jeśli
ktoś nie może niech pisze do mnie maila. Format na zasadzie:

kto	liczba_kubków

A pytania kierujcie do Skobelka, bo ja nie wiem czy te kubki się zmywają w
zmywarce czy nie (już takie dostałem :P)

--
Michał Margula, alchemyx w uznam.net.pl, JID: alchemyx w jabber.uznam.net.pl, +)
http://alchemyx.uznam.net.pl/, administrator polskiej sekcji Linux Counter