Dokumentacja przez www.

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Czw, 13 Cze 2002, 14:52:12 CEST

On 11 Jun 2002, Rafał Kleger-Rudomin wrote:
> Nie rozumiem przeciez to juz niby jest napisane.

Są napisane fragmenty, klocki, ale to trzeba poskładać do kupy.

> A ja poproszę o konkretny opis tego rozwiązania

Dostałeś na priv możliwość zobaczenia konkretnego zastosowania... sorry,
publicznie tego nie zamieszczę.

> Od tego należałoby zacząć. Bo na razie _nic_ nie wiadomo, poza
> tajemniczym użyciem sql/php

Ale to jest na tyle elastyczne, że teraz potrzebna jest lista życzeń. Po
prostu.

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...