PLD.COM.PL

Rafał Kleger-Rudomin klakier w pld.org.pl
Czw, 13 Cze 2002, 19:46:40 CEST

Arkadiusz Miskiewicz <misiek w pld.org.pl> writes:

> NTG.

A ja uważam że ta. Ma to związek z PLD, w odróżnieniu od tony
przeróżnych bezsensownych maili na które nikt już nie reaguje na tej liście.
To znienacka pojawiające się NTG wygląda raczej na osobiste uprzedzenie.

Natomiast z Cezara listu nie wynika co się z ową domeną stało.
Co więc?

Rafał

--
Rafał Kleger-Rudomin (klakier w pld.org.pl)