PLD.COM.PL

nobody izis w venus.pk.edu.pl
Pią, 14 Cze 2002, 12:55:03 CEST

On Thu, 13 Jun 2002, Cezar Cichocki wrote:

>  Wlascicielem domeny stal sie kloczek. Tym samym ostatni argument o
>  probie "przejecia" przez nas PLD upadl. Dla mnie osobiscie to duzo, dla
>  niektorych pewnie niewiele. Ot, samo zycie :)

Hmmm... teraz dobrze by bylo, aby Tomek za pamieci wstawil pewien zapis
do crona, zeby na (powiedzmy) tydzien przed rocznica rejestracji dostal
przypominajke o zaplaceniu na rok nastepny ;))

Z innej beczki -
Czy mozna liczyc, ze kiedys (kiedy?) w PLD pojawi sie cyrus_sasl_gssapi?

Pozdrawiam
./s-PAM-er-d &