[BUG] Instalacja przez siec -> Buggy package set

Daniel Mróz beorn w send.gromada.pl
Pią, 14 Cze 2002, 18:47:39 CEST

On Fri, Jun 14, 2002 at 18:27:37 +0200, Michal Moskal wrote:

> Zdecydowanie bardziej przydatna byłaby jakaś wcześniejsza linijka
> zaczynająca się od error:, albo wręcz /var/log/installer.
Hmmmm.... Jesli nikt nic nie poprawial na FTPie, to sprawa sie
wyjasnila. Otoz, w dystrybucji pakiet qmail juz nie istnieje, lecz
jest mozliwosc jego wyboru przy instalacji (why?). Zawsze go
zaznaczalem, pomimo ze wiedzialem, iz go nie ma (zawsze byl wtedy
instalowany postfix). Tym razem tez tak zrobilem i instalacja sie
wykrzaczyla. Po wybraniu omta wszystko przeszlo, lecz nie jestem 100%
pewien czy to bylo przyczyna.

Pozdrawiam
Beorn

Daniel `Beorn' Mróz      <beorn w alpha.pl>       http://127.0.0.1/beorn
GCS/E d-(pu) s-:- a--@ C++++ UL++++$ P+++ L+++ E--- X W+>++ N+++ o? K-
w--- O M- V- PS PE- !Y PGP+ t- 5- R tv-- b+ DI++ D+++ G++ e h+ r--- y?