gnomemm-1.2.2-1

Arkadiusz 'Jo Joro' Sochala jojoro w poczta.onet.pl
Wto, 18 Cze 2002, 00:26:31 CEST

Dnia 17 cze 2002 rozstąpiło się niebo i ziemia i przy głosie
siedmiu trąb Tomasz Kłoczko napisał(a):

> Wspominałem że zajrzę do tego jak znajdę czas. Niestety takowego nie
> miałem :(

Więc może do tego czasu usuniesz ten pakiet z /test? Po co ludzie mają
sobie 'rozwalić' system?

Pozdrawiam
	Jo Joro
--
Optymista - to człowiek mający dwójkę dzieci i nastawiający budzik na
dziewiątą rano.