MFT: samba 2.2.4

Sob, 15 Cze 2002, 21:17:12 CEST

Czy ktoś wie coś o jakieś pzreciwskazaniach pzreniesienie obecnej wersji
samby jaka jest w test do podstawowego drzewka ?
Na razie nic niepokojącego nie dotarło do mnie w tym temacie i ile w
przeciągu najbliższych godzin się nie zmieni to ta wersja wejdzie do
użytku.
Nadal nie mam sygnału czy raportoewany błąd w mdule pam nadal jest tam
obcny. Zakładam że nawet jeżeli nadal to nie działa to nic i nic to nie
zmieni w tej kwestji to i tak nowa wetrsja powinna wejść do uzytku.