SPECS: abiword.spec 1.25->1.26 [saq]

Adam Gorzkiewicz adgor w isn.pl
Nie, 16 Cze 2002, 21:09:49 CEST

Dnia nie 16. czerwiec 2002 20:17, Tomasz Kłoczko napisał:
(...)
> Apropo abiworda. Zdaje się ze nie mamy potzrebnych fontów do uruchomienia
> tego programu. Przynajmneij mi nie udało sie nic więcj zobaczyć po za
> okienkiem ze takowych nie mam.
(...)
Co do wersji 1.0.1 to udało mi się już spowodowac, że program sięga do
/usr/share/fonts i wytłumaczyłem mu nawet, że po pliki afm ma sięgac do
katalogu afm. Niestety - wywala jeszcze masę komunikatów, że ta i ta czcionka
mu sie nie podoba i że nie może ... itp. poza tym jeszcze gdzieś musi mieć
pozaszywane stare ścieżki bo wywala się w różnych sytuacjach. A co
najważniejsze - nadal nie wiem, jak zmusić go, by korzystał z TTF, chociaz z
tego, co piszą na stronie wynika, że powinien to robić bez problemu.
Ogólnie, to ciężko z tym jest (przydałaby się pomocna dłoń) i może rozsądniej
byłoby doprowadzić do tego aby openoffice się kompilowało i było podzielone
na podpaczki ale komu się chce czekać 12h na informację, co poszło nie tak
podczas kompilacji :(

--
Adam Gorzkiewicz
adgor w isn.pl