[BUG] Instalka przez ruter

Daniel Mróz beorn w send.gromada.pl
Pon, 17 Cze 2002, 08:20:49 CEST

On Fri, Jun 14, 2002 at 18:53:20 +0200, Paweł A. Gajda wrote:
> W instalatorze (AFAIK) używany jest poldekowy wewn. klient FTP,
> który obsługuje tylko tryb pasywny (i to się raczej nie zmieni,
> o ile ktoś nie dopisze). Zawsze można zrobić instalację po HTTP.
FCK. Wlasnie sprawdzilem instalacje po HTTP i jest to samo. Na adresie
nierutowalnym sie zatrzymuje, a na rutowalnym przechodzi bez
problemow. Prawdopodobnie robie jakis kretynski blad, ktorego nie
widze. Interfejs eth podniesiony, IP nadane, inne maszyny z lokalnej
widza go... Teraz jest ping w instalatorze, a to bardzo pomoze.
Przydalby sie telnet... :/

Pozdrawiam
Beorn

Daniel `Beorn' Mróz      <beorn w alpha.pl>       http://127.0.0.1/beorn
GCS/E d-(pu) s-:- a--@ C++++ UL++++$ P+++ L+++ E--- X W+>++ N+++ o? K-
w--- O M- V- PS PE- !Y PGP+ t- 5- R tv-- b+ DI++ D+++ G++ e h+ r--- y?