ping w instalatorze

artis@linux.bielsko.pl artis w linux.bielsko.pl
Pon, 17 Cze 2002, 09:07:09 CEST

On Mon, Jun 17, 2002 at 08:57:03AM +0200, Tomek Orzechowski wrote:
> [...]

Nie naleze to grona developerow ... jak narazie ;)
ale czytajac ten post troche mi sie nasunellona mysl, czyzby nie za bardzo
secutitty bu obscurity robicie. Konczyc polaczenie jezeli user chce na port 23 ??? to smieszne - a jak mam wtedy lognac sie na ciskacza, ktory znajduje sie w bezpiecznym backbone, i nie maja tam dostepu pakiety klientow. Niestety wiekszosc ciskaczy - przynajmniej serii 1000, 2600 i 2500 nie ma ssh a o https tez mozna raczej pomazyc.
Na koniec. Co to ma byc za narzucanie rozwiazan ? system madrzejszy od uzytkownika - sorry ale przypomina mi to komunikat w win98 ze przegladanie c:\windows jest niebezpieczne

panowie zastanowcie sie .. no ma byc GNU Free Software, a nie takie tam
Odnosnie telneta - powinien byc w normalnej postaci w instalatorze

dzieki za uwage

"Unix jest prosty i logiczny, ale dostrzec i zobaczyc jego prostote moze tylko geniusz (a przynajmniej programista)" - Dennis M. Ritchie
artis w linux.bielsko.pl
registered Linux User no 207289
ICQ 112709838