[ANNOUNCE] kernel-2.2.21-0.9

Jacek Rembisz jr w mgc.pl
Pon, 17 Cze 2002, 19:36:57 CEST

On Mon, Jun 17, 2002 at 12:46:58PM +0200, Krzysiek Taraszka wrote:
> Witam,
>
> na serverze ftp.pld.org.pl w katalogach dists/ra/test/i{3,5,6}86/ pojawila
> sie paczka z kernelem 2.2.21. Jest to wersja testowa, ktora trafi do
> PLD-1.0.
> Licze na przetestowanie i zgloszenie ew. bledow.
Czy w dystrybucyjne jądro wkompilowany jest vesa framebuffer?
Jeśli tak to nie dziala na mojej "S3 Inc. Savage 4" właśnie sprawdziłem
(maszyna nie wstaje).
Miałem podobne problemy w czasach 2.2.19, ale przesiadłem się na 2.4
ze wzgledu na reiserfs i nie śledziłem rozwoju 2.2, ale teraz skoro ma
być 1.0 :-)
2.4 z nest-a hula miło.

--
Jacek Rembisz