[ANONS] PLD RescueCD 20020618

Leszek Krupiński leszek w php.net
Śro, 19 Cze 2002, 09:00:30 CEST

Witam

Ship log, stardate [-30]8636.9, Arek reports:

> Na
> ftp://ftp.pld.org.pl/people/areq/
> http://team.pld.org.pl/~areq/RescueCD/rescue020618.iso
> leży uaktualnione iso 50M Rescue CD.
> Bazuje oczywiście na pomyśle Janka Rękorajskiego.

Ja właśnie się bawię w zrobienie takiego linuksa odpalanego z
płyty (coś w stylu DemoLinux) tyle że mieszczącego się na płycie
8cm. Może nie muszę się męczyć bo jest już coś takiego? Nie
słyszał ktoś? Taką 'bazę' już mam w zasadzie gotową - sporo
różnych pakiecików narzędziowych, kilka języków (C, perl, python,
php) itp.

Pozdrawiam

--
[!!!     Szukam pracy jako programista PHP lub administrator Linux     !!!]
[            Silly is a state of mind, stupid is a way of life            ]