php-pear? (Bylo: [BUG] php-pear?)

Daniel Mróz beorn w send.gromada.pl
Wto, 18 Cze 2002, 15:24:46 CEST

On Tue, Jun 18, 2002 at 15:29:38 +0200, Blues wrote:
> Bo musi wiedzieć gdzie szukać klas peara.
Hmmm... Pakiet php-pear nie moze tej sciezki dopisywac do include_path
w php.ini przy instalacji?

Pozdrawiam
Beorn

Daniel `Beorn' Mróz      <beorn w alpha.pl>       http://127.0.0.1/beorn
GCS/E d-(pu) s-:- a--@ C++++ UL++++$ P+++ L+++ E--- X W+>++ N+++ o? K-
w--- O M- V- PS PE- !Y PGP+ t- 5- R tv-- b+ DI++ D+++ G++ e h+ r--- y?