ess1688

Krzysiek Taraszka dzimi w pld.org.pl
Wto, 18 Cze 2002, 20:44:27 CEST

On Tue, 18 Jun 2002 gausus w intersec.pl wrote:

> mozliwe
> ale w zwyklym kernelu nie ma takiego problemu
> a config jest ten sam...

aj, zapedzilem sie trochę ... chodzilo mi o zwykly kernel + ide.2.2.19
(headricka) lub ide.2.2.21 (Krzysiek Oledzki).
Poprostu gdzies na granicy IDE<->PCI<->system muzyczny są blędy. Nie wiem,
nie zaglebialem problemu, poniewaz mam wazniejsze zeczy na glowie teraz.
Wybacz. jedene co moge ci polecic w tej chwili to kernel+alsa, moze to cos
da.

Krzysiek "dzimi" Taraszka			(dzimi w pld.org.pl)