Jak to się je?

ZyTeK zytek-pld w abomb.one.pl
Śro, 19 Cze 2002, 00:14:11 CEST

Psuję emulator xmame. Sprawa wygląda tak, że w specu będzie kilka %package,
każda zawierająca binarkę xmame dla innego wyjścia graficznego (SDL, x11,
svgalib..).
Nie mam doświadczenia ze specami tak wyglądającymi. Czy te "główne" pola
Summary, Requires itd. będą wspólne dla każdego pakietu, a jedynie te pola
które są nowe/inne w %package będą tylko w tym pakiecie generowanym z
%package ?

Jeszcze chyba o coś chciałem zapytać...hm, jeśli ten "główny" "pakiet" nie
będzie miał sekcji %files to nie zostanie utworzony tak? Tzn. rpm nie wywali
błędu, że czegoś mu brakuje? (patrzę właśnie na alsa-driver.spec).

--
.: Kuba Głazik - ZyTeK - zytek w pld.org.pl
.: Pingwiny? eee.... Bociany?   TAK!