gadzety PLD :>

Robert Kurtys bob w pozyton.net.pl
Śro, 19 Cze 2002, 00:19:01 CEST

On Tue, 18 Jun 2002 22:53:47 +0200 (CEST)
"nobody" <izis w venus.pk.edu.pl> wrote:

> No i swietnie.
> Twoje stwierdzenie jedynie uzasadnia moja koncepcje.
>
> PLD patrzac z zewnatrz ma juz cholerna fame wokol siebie,
> zwykle pozytywna. Miesiac temu bylam na spotkaniu u Suna,
> w sprawach sluzbowych. PLD nawet tam wzbudza zainteresowanie.
> Niestety maja kilka zastrzezen ze swej perspektywy, w stylu chaos
> organizacyjny, etc. Maja racje, ale nie ma sensu tego walkowac.
> Kloczek jaki jest kazdy widzi, dobrze, ze w ogole jest.
> Zobaczcie - przezyliscie recesje w calkiem dobrej kondycji,
> idziecie dalej do przodu. Projekt PLD jest ewenementem na
> [...]

najprosciej to jest tak:
fundacja dysponuje prawami majatkowymi do loga i nimi handluje

btw dziesiecina sprawdza sie srednio, po szczegoly odsylam do starego i nowego
testamentow, orza do dziel Flawiusza ze szczegolnym uwzglednieniem "Dziejow
Izraela"

pozdrawiam