SPECS: mozilla-Lang-PL.spec NONE->1.1 [adgor]

Adam Gorzkiewicz adgor w isn.pl
Śro, 19 Cze 2002, 01:35:54 CEST

Dnia śro 19. czerwiec 2002 00:37, Tomasz Kłoczko napisał:
(...)
> Osoba która miałaby się tym zajmować o ile nie ma jeszcze musiałaby się
> tylko zapatrzyc w dostęp do team.pld.org.pl żeby móc samodzielnie
> wystawiać takie zasoby. Możliwe jest też dodanei jakeigoś wpisu w dns i
> pod jakąś stronę domową zaaoby typu mozilla_pl.pld.org.pl czy cokolwiek
> innego co można przypuszczać, że jest w zasięgu ręki.
> Prośba tylko o konkretną propozycję tego co ma być udostępnione pod coś
> takiego.
(...)
To ja w takim razie space na team poproszę (jak to żonie pokażę, to nie będzie
mi więcej głowy suszyc, że ciągle przy komputerze siedzę :))

PS. zaimplementowałem to w mozilla.spec. Teraz się buduje - co dalej -
zobaczymy.
--
Adam Gorzkiewicz
adgor w isn.pl