mozilla-addon-*

Arkadiusz 'Jo Joro' Sochala jojoro w poczta.onet.pl
Pią, 21 Cze 2002, 18:09:17 CEST

Dnia 21 cze 2002 rozstąpiło się niebo i ziemia i przy głosie
siedmiu trąb Arkadiusz 'Jo Joro' Sochala napisał(a):

> I jeszcze chciałbym się dowiedzieć jak zrobić pakiety z tematami do
> mozilli, bo sam wpis w installed-chrome.txt tak jak w przypadku addon
> nie wystarcza, żeby mozilla zobaczyła taki schemacik.

> Adgor, może coś podpowiesz?

Już nieistotne - już wiem jak :) Zapomniałem o jednym podkatalogu.
Na jutro zrobię paczki z tematami do mozilli ;)

Pozdrawiam
	Jo Joro
--
Hiroszima 45; Czarnobyl 86; Windows 95...