links 2.x (było Re: Cotygodniowa seria dziur)

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Śro, 19 Cze 2002, 22:57:57 CEST

On Mon, Jun 17, 2002 at 12:59:41PM +0200, Grzegorz Golawski wrote:
> [...]
[...]
> Nad tym to się zastanawiam od jakiegoś czasu. W jakiejś innej dystrybucji
> (chyba MDK) links jest budowany dwa razy, raz wersja tekstowa, raz
> graficzna. Wszystko z jednego speca. Może by i u nas zrobić coś takiego?

Rozwiązanie połowiczne (wymusza instalowanie svgaliba u użytkowników Xów
i odwrotnie, oraz obie biblioteki u użytkowników fb), ale przynajmniej tak
trzeba zrobić.
Lepszym rozwiązaniem byłyby pluginy, ale to więcej roboty - może autorów
by się dało namówić... (nie tylko do tego - dla mnie ważniejsza jest
obsługa paru rzeczy (HTTP AUTH, AcceptLanguage (są w elinksie) oraz
passive ftp) i normalna nawigacja w trybie graficznym - bo na razie wolę
mozilli używać, przynajmniej da się cokolwiek zrobić bez sięgania po
mysz).

> Są zarówno wady i zalety takiego rozwiązania:
> - wady:
>   * dwa razy dłuższy czas kompilacji
> 	* mniejsza czytelność speca

E tam. Chciałem coś takiego zrobić, ale nie mam motywacji (do używania
tej wersji przeglądarki).

--
Jakub Bogusz    http://prioris.mini.pw.edu.pl/~qboosh/