Gnome2 - masakra

Arkadiusz 'Jo Joro' Sochala jojoro w poczta.onet.pl
Czw, 20 Cze 2002, 00:37:56 CEST

Dnia 20 cze 2002 rozstąpiło się niebo i ziemia i przy głosie
siedmiu trąb Artur Flinta napisał(a):

> Witam!

> [Ciach]

> U mnie działa i to nawet bradzo stabilnie, może nautilus lubi czasem się
> kopnąć, ale nie jest to wielki problem. Pewnie masz stare biblioteki z
> poprzedniego gnome 1.x. Wywal gnome-core oraz gnome-libs i wtedy
Gnome-core nie mam, a gnome-libs posiadam.
Przecież jak to wywalę to nie będę miał połowy programów których używam
-xchat, dc_gui, gimp, gabber...

> kompiluj. U mnie właśnie pozostałości po gnome 1.x były przyczyną
> sypania sie gnome-panel. Jak chcesz to mogę podesłać Ci listę pakietów
> jakie zbudowałem by to działało.

 Będę wdzięczny za listę + to co trzeba wywalić ze starego gnoma.
 BTW jakieś Conflicts w specach by sie przydały skoro to wina starego
 gnoma.
Pozdrawiam
	Jo Joro
--
Astropsychologia do dziś nie ustaliła, o czym myślą słonie.